Direktlänk till inlägg 9 augusti 2009

Dag 5...det rullar på!

Av helena - 9 augusti 2009 01:09

Ja denna dag har varit ok, sockermonstret har lugnat sig lite...för stunden!


Maten har funkat bra idag,  stegen blev hela 12500steg. De kan ja tacka hinderna för !! Fy fleen va det e jobbigt å bära hinder! 


Så för summera dagen , så e ja nöjd! 

Jo ja glömde , ja har gått ner 2kg på 4dar....snacka om bra, å det e inte vattnet i kroppen...för ja dricker minst 2liter om dan...


ja kanske segrar...tjohopps

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av helena - 13 september 2009 20:16

    Bloggandet har legat på is....inte bra! Viktnedgången har gått så där, snart 40dar! Har bara gått ner 3,3kg sammanlagt. Det e ganska ok endock! Måste börja skärpa mig med motionen! Har haft värsta svackan ett tag nu..   Men det  e bara å ...

Av helena - 23 augusti 2009 01:55

Hej å hå vad det går...   Helgen har varit extremt lugn...hälsat på Henrik ;). Har varit tvungen å ta det lugnt med tanke på den hiskliga träningsvärken. Hampus har fått vila två dar, men imon emidda så e det hoppdags igen å på onsdag e det milsrunda...

Av helena - 21 augusti 2009 01:50

Dag 16   Jag har sån träningsvärk att ja nästan börjar lipa när ja ska resa mig upp eller sätta mig ner... Milsrundan 2dar i sträck...  Så idag bidde det 13000 steg, men som sagt träningsvärk i benen, rumpan, låren, axlarna, knäna,,och tuttarna! Jag ...

Av helena - 20 augusti 2009 00:50

Torsdag   Dagen har varit kanon, men ja undrar om ja äter för lite...måste kolla upp det! Inge söt idag heller, mer än frukt. Motionen har varit långt över 10 000 steg idag, hade dock inte stegräknaren på mig idag. Men ridturen vart 1 1/2 timme lång,...

Av helena - 19 augusti 2009 00:28

So far so good.... Nu e det 2 veckor, det har gått över förväntan! Jag e nöjd å stolt över mig själv! Hade inte förväntat mig att dt skulle gå så här bra! Maten funkar bra, inge fusk alls, känner  inge behov av det.Variationen kunde vara bättre. Så j...

Ovido - Quiz & Flashcards